Prednášajúci

Predstavujeme vám prednášajúcich, ktorí vás budú sprevádzať jednotlivými témami Internetovej akadémie.

Miroslava Stareková Junior PPC špecialista v Pizza SEO

Miroslava je certifikovanou odborníčkou na Google AdWords a Google Analytics. V Pizza SEO pracuje na stratégiách a správe online kampaní pre klientov ako iClinic, Innovatrics či DPD. Rada poskytuje konzultácie neziskovým organizáciám, ktoré využívajú reklamný systém Google AdWords pre zvýšenie príjmu z 2 % z daní na svoju činnosť.

Na Internetovej akadémii vám Mirka prestaví možnosti sledovania konkurencie v online prostredí na prednáške Ako vedieť o každom kroku vašej konkurencie na internete?

Vladimír Macko Online marketing specialist Riesenia.com

Vlado v spoločnosti RIESENIA.com zastáva pozíciu Online Marketing Specialist od roku 2015. Venuje sa najmä SEO, má na starosti klientov, ktorí operujú v najkonkurenčnejších biznisoch (reality, finančné služby, mobilní operátori). Popritom je jedným z našich najväčších expertov na výkonnostný marketing v porovnávačoch cien.

Vladko je samorast. Kým prišiel do RIESENIA.com, stihol byť konateľom v dvoch vlastných firmách venujúcich sa online marketingu a vďaka svojej húževnatosti má potenciál stať sa jedným z budúcich veľkých mien v SEO biznise na Slovensku. Je vlastníkom niekoľkých certifikátov Google a zatiaľ je jediným Heureka špecialistom na Slovensku. Online marketingu sa aktívne venuje od roku 2012.

Na Internetovej akadémii vystúpi Vlado s prednáškou určenou prioritne pre e-shopy: Ako zarobiť viac na porovnávačoch cien.

Marian Jaslovský social media manažér Mindshare Slovakia

Marian Jaslovský je hudobník, novinár, publicista, autor štyroch úspešných kníh, od roku 2011 aj social media manažér, pracujúci hlavne pre agentúru Mindshare Slovakia. Na Facebooku je známy aj ako zakladateľ často kopírovaných skupín Susedská burza (blšia skupina), Susedský sekáč a Susedská obživa. Osobná stránka: http://www.jaslovsky.sk/

Vo svojej prednáške v rámci Internetovej akadémie nám porozpráva niečo o Strastiach a radostiach sociálnych sietí.

Katarína Novotná Affiliate Manager v Dognet

Katka kedysi pracovala ako eCommerce manažérka úspešných slovenských e-shopov, stála aj pri tvorbe prvých slovenských elektronických kníh a dnes pracuje ako manažérka najväčšej slovenskej affiliate siete Dognet. Jej osobný blog získal 2. miesto v súťaži BlogerRoka 2015. Spoluorganizuje WordCamp a pravidelné bratislavské WordPress meetupy. Vo voľnom čase tvorí webové stránky. SEO, PPC a iné skratky sú jej veľmi blízke. Bez internetu dokáže prežiť maximálne 3 dni #vyskusaneZaVas

V rámci Internetovej akadémie naštartuje sezónu 2017 s prednáškou Zarábajte online s affiliate.

Michal Kubek zakladateľ Wisdom Technologies

Michal Kubek zo spoločnosti Wisdom Technologies po štúdiu informatiky pracoval pre top softvérové spoločnosti ako ESET alebo Innovatrics. Následne založil marketingovú agentúru Wisdom Technologies. Nakoľko medzi jeho záľuby patrí psychológia, v spoločnosti zaviedli do stratégií psychológiu predaja a vytvorili nástroje, ktoré pomáhajú získavať náskok pred konkurenciou.

Wisdom Technologies je online marketingová agentúra, ktorá aj pomocou psychológie predaja zvyšuje množstvo zákazníkov.  Pre úspešné marketingové kampane využíva kombináciu viacerých nástrojov ako SEO, Google reklama, Facebook a iné.  Od konkurencie sa líši aj tým, že sa nebojí podeliť so svojimi najlepším technikami a vlastnými nástrojmi, ako je FBalyzer.

 

Michal Král zakladateľ Pricemania a Pricemania Academy

Michal je zakladateľom jedného z najväčších vyhľadávačov tovaru na slovenskom trhu Pricemania.skktorý od roku 2007 pomáha viac ako 8 000 e-shopom zvyšovať návštevnosť a obrat. Pracuje pre klientov ako Alza.sk, Hej.sk, Mall.sk, Martinus.sk, Notino.sk a stovky ďalších.

Zároveň odovzdáva viac ako 10-ročné know-how on-line podnikateľom prostredníctvom špičkového vzdelávacieho programu pre e-commerce a on-line marketing Pricemania Academy. Pre dosiahnutie dlhodobého progresu u klientov poskytuje Michal aj individuálne konzultácie a dlhodobý mentoring (viac na www.michalkral.sk).

Aktuálne si dal Michal za cieľ pomôcť 20 online firmám obratovo narásť o minimálne 100 % do 2 rokov. Jeho dlhodobým snom a víziou je urobiť zo Slovenska špičku e-commerce v Európe.

Ján Ladecký Social guru v agentúre Tomatoes.sk

Jan je otvorená hlava, ktorá sa už počas štúdia na Žilinskej Univerzite intenzívne venovala novým médiám, reklame a práci s informáciou v digitálnom prostredí. Počas záverečného roka začal v rámci odbornej stáže tráviť veľa času v reklamnej agentúre Tomatoes.sk. Napriek tomu štúdium úspešne dokončil a začal sa práci v agentúre venovať na 117%. Vďaka schopnosti rýchlo sa učiť a nekonvenčnému spôsobu myslenia sa už v priebehu roka začal venovať kľúčovým klientom. V rámci agentúry zastáva okrem mnohých iných aj funkciu Social Guru a Nástenkára.

Jan vás privíta v rámci Internetovej akadémie #3 s témou Firemný facebook zadarmo? Už dávno nie!

Janka Turzová Senior copywriter v agentúre Kreatívne pero

Janka sa internetovému marketingu venuje už viac než 6 rokov. Pracovala ako marketingový manažér v Netmarketer, s.r.o., teraz dokončuje doktorát na Katedre mediamatiky a kultúrneho dedičstva. Posledné 4 roky je členkou tímu Kreatívneho pera, kde ako senior copywriter pracuje na malých a stredných projektoch. Má za sebou mnoho školení copywritingu, na Žilinskej univerzite vyučuje predmety Internetový marketing a Elektronické obchodovanie. Profesionálne sa tiež venuje internetovému marketingu, používateľskému testovaniu a UX dizajnu. Momentálne pracuje pre Bazar.sk ako produktový manažér.

Janka bude prednášajúcou Internetovej akadémie #4 na tému Tajomstvá copywritingu – text, ktorý predáva.

Lucia Valicová Špecialistka na výkonnostný marketing, Tomatoes.sk

Lucia sa pridala k tímu reklamnej agentúry Tomatoes.sk po ukončení štúdia Mediamatiky na Žilinskej Univerzite. Od práce s najmenšími klientmi sa v priebehu 5 rokov postupne prepracovala ku kľúčovým klientom. Ostatný rok zastáva funkciu riaditeľky Tomatoes.sk. Vďaka širokému záberu sa stala špecialistom na nastavenie online stratégií a ich implementáciu pre rôzne veľkých klientov z takmer všetkých odvetví. Okrem výkonnostného marketingu sa rada hrá s kampaňami, ktorých cieľom je budovať povedomie o značke.

Lucia vám v rámci Internetovej akadémie #5 porozpráva, čo by ste mali vedieť o Google Adwords.

Michal Poppe Špecialista na webové aplikácie, majiteľ spoločnosti Bluweb

Prednášajúcim na Internetovej akadémii #6 bude Michal Poppe.

Michal žije internetom už viac ako dvanásť rokov. Je spolumajiteľom firmy Blueweb s.r.o., ktorá vytvára obchodne úspešné internetové riešenia. Zameriava sa na optimalizáciu predaja nielen cez e-shopy, zvyšovanie návštevnosti i obchodnej výkonnosti a poradenstvo. Predtým viedol viacero telekomunikačných projektov pre Orange Slovensko a.s., NDS a.s., SSC a.s. a ďalšie spoločnosti.

V minulosti prednášal na Barcampe, konferencii Shopcomm alebo Podnikatelia spojte sa. Je držiteľom certifikátov Google Analytics Qualified Individual, Google AdWords Qualified Individual a absolvent Inbound Marketing University. Je nadšenec Slobody v práci, spoluautorom projektu Podnikaj a ži! a fanúšik podnikania mladých ľudí na Slovensku.

Michal sa bude v rámci Internetovej akadémie 6 venovať pokročilej webovej analytike v rámci témy Spoznajte lepšie svojho zákazníka.

Tomáš Lodňan Špecialista na mobilné aplikácie, majiteľ spoločnosti GoodRequest

Absolvent Žilinskej univerzity, Fakulty riadenia a informatiky. Počas štúdia sa aktívne zapájal do neziskovej organizácie AIESEC. 2 mesiace strávil na stáži v Turecku. Viac ako 2 roky pracoval pre Vedecko-technologický park Žilina ako konzultant, venoval sa podpore podnikania a marketingu. Spoluzaložil projekt TrashOut, ktorý sa zaoberá monitorovaniu nelegálnych skládok. Aktuálne riadi firmu GoodRequest, ktorá sa venuje vývoju mobilných aplikácií pre iOS, Android a Windows Phone. Venuje sa marketingu, tvorbe dizajnov, projektovému manažmentu a biznisu.

Tomáš zakončí Internetovú akadémiu bonusovou prednáškou Buďte smart!

Ľudo Jambrich Zakladateľ a výkonný riaditeľ Netmarketer, s.r.o.

Ľudo Jambrich je zakladateľom a výkonným riaditeľom spoločnosti Netmarketer s.r.o., ktorá sa od svojho založenia venuje vývoju a prevádzke online projektov. Posledných 8 rokov sa Netmarketer špecializuje na výkonostný internetový marketing a poradenstvo v oblasti online projektov. Pre svojich klientov spravuje online marketingové rozpočty vo výške rádovo stotisíce eúr ročne.

Ľudo naštartuje druhú sezónu Internetovej akadémie prednáškou venovanej SEO, konkrétne na tému Ako použiť SEO techniky pre úspešnú online komunikáciu.

Andrej Madala Expert na eBay

Andrej Madala sa zaoberá predajom produktov na portáli eBay, online marketingom, psychológiou predaja, e-mail marketingom a podobne. Je zakladateľom stránky www.predavamenaebay.sk, cez ktorú pomáha a radí ľuďom, ako si môžu vybudovať reálne podnikanie na portáli eBay aj bez predchádzajúcich skúseností a s čo najnižšou počiatočnou investíciou.

Andrej sa príde s vami podeliť so svojimi skúsenosťami na druhej prednáške Internetovej akadémie s názvom Ako predávať na eBay.

Marián Galovič Expert na užívateľské testovanie

Vyštudoval Žilinskú Univerzitu v odbore pošty a telekomunikácie, kde sa už počas štúdia venoval problematike zákazníckeho správania na internete a pôsobil aj ako lektor IT. Viac ako 7 rokov pôsobil v oblasti poštových a kuriérskych služieb, kde denne prichádzal do kontaktu s e-shopmi, ich požiadavkami a problémami. Venuje sa výskumu očnou kamerou a užívateľskému testovaniu. Aktívne hrá floorball za Grasshoppers Žilina.

Marián sa príde s vami podeliť so svojimi skúsenosťami na tretej prednáške Internetovej akadémie s názvom Váš web očami zákazníka.

Kamil Aujeský Digital Strategy & Performance Manager, Media and Digital Services

Kamil Aujeský sa venuje online marketingu už viac ako 8 rokov. Pracoval vo viacerých agentúrach, ako digita.sk alebo Visibility, a aj na strane klienta.  Má skúsenosti s klientami ako Samsung, Coca Cola, Microsoft, AVON, Unicef, ZľavaDňa a ďalší.

Aktuálne pracuje na pozícii Digital Strategy & Performance Manager v agentúre Media and Digital Services. Okrem iného píšem aj svoj blog na www.kamilaujesky.com .
Kamil v Žiline vystúpi v rámci ďalšieho pokračovania Internetovej akadémie s prednáškou o výkonnostnom marketingu – Ako rozmýšľať nad online marketingom v roku 2016?

Adrián Wengrín Projektový manažér a spoluzakladateľ agentúry Marketing Art

Adrián Wengrín je spoluzakladateľom agentúry Marketing Art, kde momentálne pôsobí aj ako projektový manažér. Sám o sebe hovorí:

“Svet online marketingu som objavil v roku 2012, keď som sa vracal z Nového Zélandu a zastavil som sa na pár dní na ostrove Bali v Indonézii. Vtedy som rozmýšľal nad spôsobom, ako sa čo najefektívnejšie podeliť o svoje cestovateľské zážitky a skúsenosti so zvyškom sveta, a pomôcť tak aj ostatným cestovateľom poskytnutím užitočných rád a tipov.

Nakoniec som na Bali strávil ďalších šesť mesiacov, počas ktorých som intenzívne študoval všetko, čo som v tej dobe o online marketingu našiel. Absolvoval som niekoľko seminárov a prečítal stovky článkov. Celé to vyústilo do založenia môjho prvého blogu www.smartcheaptravel.com venovanému cestovaniu a všetkému, čo s tým
súvisí. Začal som testovať rôzne stratégie, o ktorých som dovtedy len čítal a na vlastnej koži som postupne zisťoval, čo funguje a čo nie.

Po návrate na Slovensko v lete 2012 som vedel, že sa chcem venovať online marketingu. Spravil som si prieskum trhu a zistil, že mnoho hlavne malých a stredných firiem u nás buď online marketing nevyužíva vôbec alebo len v obmedzenej miere. A to bol už len krôčik od založenia online marketingovej agentúry Marketing Art. Začínali sme ako traja nadšenci, ktorí ani poriadne nevedia, čo robia a počas trojročnej existencie sme sa rozrástli na desaťčlenný tím a pomohli viac ako 60-tim firmám zviditeľniť sa na internete, zvýšiť predaj a povedomie o značke.

Ja sa momentálne venujem vedeniu projektov, komunikácií a pomáham pri vytváraní online marketingových stratégií pre našich klientov hlavne v oblasti e-commerce.”

Adrián na Internetovej akadémii vystúpi s prednáškou Tajomstvá e-mail marektingu.

Richard Čermák Community & Content Manager, Websupport.sk

Richard Čermák pôsobí ako Community & Content Manager v spoločnosti Websupport.sk

V spoločnosti navrhuje obsahové stratégie, tvorí redakčné plány a zastrešuje komplexnú obsahovú komunikáciu. Zaujíma sa tiež o problematiku budovania značiek a je nadšeným fanúšikom technologických trendov.

Richard Čermák prinesie na Internetovú akadémiu tému obsahový marketing, konkrétne s prednáškou Ako vytvoriť kvalitný obsah na webe.

Karol Vörös Marketingový manažér Webglobe – Yegon, s.r.o.

Je spolumajiteľom štúdia pre tehotné GraviFit a marketingový manažér hostingovej spoločnosti Webglobe – Yegon.
Ako tvorivý človek sa našiel najmä v marketingu. Jeho špecializáciou je návrh webu, tvorba obsahu a celkový product/business development.
Vo Webglobe – Yegon stojí za okrem iného aj za optimalizovaným hostingom pre WordPress.

V rámci Internetovej akadémie sa s vami Karol podelí so svojimi skúsenosťami s tvorbou a redizajnom webových stránok v rámci prednášky Tvorba webu od A po Z.

Silvia Milová Špecialistka na marketing, autorka projektu MarketingMix.sk

Silvia Milová pôsobí v oblasti marketingu, manažmentu a podnikania už viac ako 15 rokov. Poskytuje marketingové poradenstvo pre malé a stredné firmy a pomáha realizovať marketingové aktivity a zámery. Je autorkou projektu Marketing-Mix.sk.

Popri práci sa venuje sieťovaniu a podpore začínajúcich podnikateľov, hlavne žien v podnikaní a je zakladeľkou Klubu žilinských podnikateliek. Žije a pracuje v Žiline.

Venuje sa poskytovaniu týchto služieb:

    • marketingové poradenstvo pre malé a stredné firmy, podnikateľov a živnostníkov,
    • marketingové školenia pre podnikateľov, firmy, začínajúcich podnikateľov, je certifikovaný lektor vzdelávania dospelých a členkou Asociácie lektorov a kariérnych poradcov,
    • mystery shopping a visibility audit kamenných predajní, pobočiek a prevádzok,
    • poradenstvo pre začínajúcich podnikateľov, startupy, špeciálne sa venuje ženám v podnikaní.

Silvia bude prednášajúcou Internetovej akadémie #1 a privíta vás témou Od offline k online v biznise a marketingu.